Currency:

Informatii de Contact

nutrientii-corpului

 PREZENTARE GENERALA A GRUPULUI MEDICA

GRUPUL MEDICA este constituit din trei firme romanesti, cu capital integral privat, ce s-au nascut in urma studierii nevoilor observate pe piata nationala si internationala. Pentru a functiona intr-un mediu eficient, este necesar a avea angajati de valoare, bine pregatiti si informati.

Domeniul in care activeaza GRUPUL MEDICA este unul de interes general, promovand difuzarea tratamentelor alternative, ieftine, fara efecte secundare si realizate conform celor mai inalte standarde de calitate, contribuind astfel la ridicarea nivelului de sanatate al populatiei, la cresterea sperantei de viata si la imbunatatirea actului medical in Romania.

GRUPUL MEDICA ofera o gama larga de produse si servicii, care se adreseaza unui interval extins de afectiuni si tuturor categoriilor de varsta. Prima firma componenta a acestui grup, Laboratoarele MEDICA, a luat fiinta in anul 1992, fiind orientata inca de la inceput catre furnizarea unor produse din zona superioara a calitatii in domeniul produselor naturale (Certificare ISO 9002) si stabilind modalitati de furnizare extrem de avantajoase pentru proprii clienti.

Firmele care s-au alaturat ulterior GRUPULUI MEDICA au pastrat aceeasi filozofie de afaceri, urmarind atingerea celor mai ridicate standarde calitative si incercand diversificarea cat mai mare a gamei de produse si a adresabilitatii acestora. La baza succesului GRUPULUI MEDICA se afla produsele inventate, patentate si premiate ale Dr. Ionut MORARU, Presedintele GRUPULUI MEDICA. (Budapesta, Bruxelles, Geneva, etc. 1999, 2000, 2001, 2002)

Obiectivele primordiale ale GRUPULUI MEDICA sunt promovarea unor produse la preturi accesibile, insotite de servicii adecvate de calitate superioara. Punctele tari ale firmei se constituie din experienta si potentialul creativ al angajatilor si conducerii acesteia, profesionalismul acestora si urmarirea continua a satisfacerii cerintelor clientilor in conditiile cele mai avantajoase pentru acestia.

Astfel GRUPUL MEDICA a integrat in cadrul sau o gama larga de activitati de la achizitionarea materiilor prime la distributie, fiecare dintre acestea fiind conduse pe aceleasi principii si urmarind aceleasi obiective fundamentale. Aprovizionarea se realizeaza pe principiile gasirii furnizorilor din zonele cele mai putin poluate si care se preocupa in mod deosebit de calitatea materiei prime.

Unitatea de productie utilizeaza cele mai performante echipamente de profil, aceasta avand implementat STANDARDUL ISO 9002 si urmand sa implementeze si Standardul GMP (Good Manufacturing Practice). De asemenea, decizia de realizare a fiecarui produs se bazeaza pe studiul nevoilor manifestate pe piata si pe studiile clinice si preclinice pentru produse. Astfel, GRUPUL MEDICA colaboreaza cu Institute de Cercetari din tara pentru a se asigura ca demersurile ce urmeaza a fi aplicate se incadreaza la cele mai inalte standarde. Sistemul de Productie utilizat in cadrul GRUPULUI MEDICA este unul ecologic, una dintre preocuparile cele mai importante ale persoanelor responsabile fiind protejarea mediului atat in etapa de aprovizionare cat si in etapele  de productie ecologica, consum si proiectare a ambalajelor. Mai mult, pentru o buna protejare a proprietatii intelectuale ale GRUPULUI MEDICA se folosesc modelele industriale, brevetele si marcile inregistrate.

Pe langa calitatea intrinseca a produselor furnizate, GRUPUL MEDICA se preocupa de calitatea si personalizarea ambalajelor si formelor de prezentare ale produselor sale, aceasta implementand codul de bare pentru o portabilitate extinsa a vanzarilor si colaborand cu designeri si tipografii extrem de performante.

Reteaua de distributie extinsa la nivel national masoara peste 5000 de clienti si functioneaza pe principiile frecventei ridicate de vizitare a clientilor, dand posibilitatea acestora sa creasca viteza de rotatie a capitalului si deci sa isi mareasca veniturile. De asemenea, sunt in atentia specialistilor GRUPULUI MEDICA si posibilitatile de imbunatatire a afacerilor propriilor clienti, cotribuind astfel la imbunatatirea mediului de afaceri national.

Toate aceste activitati sunt integrate managerial de o echipa de conducere performanta cu experienta si disponibilitate catre aplicarea noului si concentrarea catre detalii. Media de varsta a colectivului specialistilor GRUPULUI MEDICA se situeaza la aproximativ 30 ani, acesta fiind un colectiv dinamic, orientat catre nou, acceptand schimbarea si fiind dornic de castigare a experientei in cat mai multe domenii.

Aceste calitati fac Produsele si Serviciile GRUPULUI MEDICA recunoscute atat in tara cat si peste hotare, promovand o imagine pozitiva asupra produselor realizate in tara, contribuind la crearea locurilor de munca si la cresterea venitului mediu pe locuitor. Astfel, GRUPUL MEDICA a ajuns la o cifra de afaceri anuala de peste 5 mil $, patrunzand pe pietele Japoniei, Bulgariei, Suediei si ale altor tari.

In plus, GRUPUL MEDICA este preocupat continuu de diversificarea activitatilor de distributie si de extinderea paletei de servicii oferite clientilor. Recent, GRUPUL MEDICA a obtinut performanta de a fi prima companie din Romania care a fost invitata sa faca parte din EUROMARKET.

De remarcat ca serviciile de sanatate furnizate de catre GRUPUL MEDICA nu se regasesc in cadrul Sistemului National de Sanatate, si nici in alte Sisteme Nationale de Sanatate. Astfel, aceasta a  proiectat, testat si implementeaza un sistem national de franciza, pregateste productia de instrumente medicale neconventionale care au la baza programe software, brevetate si recunoscute international, si intentioneaza furnizarea pe piata interna a reperelor care nu se regasesc in productia din tara. De asemenea, extinderea se orienteaza si in sensul furnizarii propriilor materii prime, prin infiintarea de ferme si culturi ecologice si administrarea performanta a acestora.

Specialistii GRUPULUI MEDICA lucreaza la dezvoltarea nu numai a modalitatilor de vanzare clasice prin sistemul de distributie ci si la dezvoltarea unei retele MLM (Multi Level Marketing) si e-Commerce. In planurile pe termen mediu sunt introduse si realizarea laboratorului propriu de studii preclinice (vivarium), a unei firme de studii clinice (Clinical Research Organization), dezvoltarea si difuzarea Health Farm-urilor si crearea unui organism de certificare a calitatii produselor naturale. Promovarea produselor si a unui mod de viata sanatos se afla in atentia grupului, unul din obiectivele promovarii constituindu-l si contributia la difuzarea programului Fabricate in Romania. Aceasta se observa si din sloganul lansat pentru campaniile publicitare: Produsele FABRICATe in ROMANIA creeaza locuri de munca.